diumenge, 17 de novembre del 2013

Geografia Leveroniana (7): Cadaqués

Tres postals al matrimoni Riba-Soldevila

            
                                                                                                               
                            Port-Lligat, 6.IX.52

Benvolguts amics:
He rebut les seves ratlles i estic contenta. Tal com vàrem quedar, el pròxim dijous em trobaran a Figueres; serà el mateix dia que marxen els Bohigas i potser es creuaran a l'estació; llàstima! No es descuidin de portar-se jerseis, poden fer-los-hi falta. Avui, encara no havia arribat en J. Pla, però suposo que deurà arribar d'un moment a l'altre. Fins aviat. 
Afectuosos records.
Rosa

          ¥

Aquí em tenen fent vida gairebé paradisíaca —només gairebé, perquè surto a pescar per guanyar-me el 'ranxo'. Però això sí, trobant-me com el peix a l'aigua. Diumenge passat vingueren en Foix i en Garcès, per la tarda. Ahir em deia Pla que hauríeu de conèixer aquest país. Jo crec que sí; ja saben que hi tenen casa. Crec que se n'enamorarien. 

Molts records per a tota la família, néts inclosos.
Afectuosament,
Rosa Leveroni

[Anvers: CADAQUÉS «Port-Lligat». De José Co. L. Roisin -Foto. I un peu manuscrit de Rosa Leveroni: «Aquesta 'vista' no dóna ni la més vaga idea del que és en realitat»]

          ¥






Benvolguts amics:

Des d'un Cadaqués emboirat i plujós i gris, els hi envio el meu record afectuós. I desitjo que l'anada a Palma els hagi provat molt. 
Fins aviat. 
Rosa Leveroni